Inside Out Classic: Washington Capitals vs. New York Rangers
Inside Out kohtaa NHL:n! Suora lähetys Rileyn mielen Jääkiekkosaarelta, jossa pelataan kaikkien aikojen ensimmäinen Inside Out -klassikko. Valmistaudu tunteiden täyteiseen kamppailuun, kun Ilo, Suru, Ahdistus ja muut Rileyn tunteet yhdistävät voimansa Washington Capitalsin ja New York Rangersin kanssa. Ottelu on reaaliaikainen animaatio, joka sijoittuu Inside Out -elokuvan mielimaailmaan.