Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Viikinkikoulu on kouluttanut parhaita tulevaisuuden johtajia. Teini-ikäiset Ylva, Erik ja Arni ovat kavereita, jotka tapasivat Viikinkikoulussa. Heidän epätodennäköisenä unelmanaan on tulla viikingeiksi. He eroavat joukosta ja se yhdistää heitä, ja heidän kohtaamansa haasteet vain vahvistavat heidän ystävyyttään. Nämä kolme sankariamme osoittavat, millaisia oikean viikingin sydän ja sielu ovat. He todistavat, että vaikkei rohkeus ole helppoa, se on tarpeellista, uskollisuus on tärkeää, mutta rehellisyys sitäkin tärkeämpää, ja ystävyys on liima, joka tukee läpi elämän.