See You in Another Life
Sarja perustuu Manuel Jaboisin kirjaan "Nos vemos en esta vida o en la otra". Se perustuu kirjailijan tekemiin Gabriel Montoya Vidalin ("Babyn") haastatteluihin vuonna 2014 ja kertoo Babyn osuudesta suurimpaan Euroopan mantereella tehtyyn jihadistien terrori-iskuun maaliskuussa 2004.
Sarja pohjautuu Manuel Jaboisin kirjaan "Nos vemos en esta vida o en la otra", joka perustuu Jaboisin tekemiin Gabriel Montoya Vidalin ("Babyn") haastatteluihin vuonna 2014 ja kertoo tämän osuudesta suurimpaan Euroopan mantereella tehtyyn jihadistien terrori-iskuun maaliskuussa 2004. Baby oli tuolloin 16-vuotias ja auttoi kuljettamaan räjähteitä, joita käytettäisiin Madridissa 11. maaliskuuta vuonna 2004. Baby oli ensimmäinen iskusta tuomittu. Hänen todistuksensa oli hyvin tärkeä vuonna 2007 pidetyssä oikeudenkäynnissä.
Huumeista velkaa oleva Emilio lähettää kolme poikaa Madridiin viemään dynamiittia jihadisteille.
Baby ajaa jihadistit myrskyssä Conchitan kaivoksille hakemaan 600 kiloa dynamiittia.
Uhrit todistavat oikeudessa. Baby ja Emilio seuraavat uutisia hyökkäyksistä Avilésissa.
Baby haastetaan todistajaksi jättioikeudenkäyntiin. Emilion tuomio riippuu hänen todistuksestaan.