”On kaksi tietä: toinen haastavampi, toinen helpompi kulkea…”. Rugbypelaaja Ian McKinley valitsi perheineen vaikeimman. Tarina rohkeudesta, päättäväisyydestä ja jakamisesta. Pitkä matka ottelussa tapahtuneesta loukkaantumisesta paluuseen rugbyliigan korkeimmalle tasolle.