Marvel Super Hero Adventures: Frost Fight!
Joulunaika muuttuu äärimmäisen kylmäksi, kun Loki ja jääjättiläinen Ymir juonivat maailmanvalloitusta. Marvelin sankarit Rautamies, Kapteeni Amerikka, Hulk, Thor ja muut saavat tehtäväkseen estää roistoja varastamasta joulupukin voimia…jos joku onnistuu löytämään arvoituksellisen pukin. Onneksi Pesukarhu Rocket ja Groot ovat myös joulupukin kannoilla. Sankarit, roistot, tontut ja kosmiset palkkionmetsästäjät törmäävät eeppisessä seikkailussa, jossa sekä joulun että koko maailman kohtalo on epävarma.