Outoa mutta totta!
Tiesitkö, että leppäkertut kuuluvat kovakuoriaisten heimoon, hailla on seitsemän aistia ja astronautit kutistuvat avaruudessa? Lähde mukaan mielikuvituksellisiin seikkailuihin, jotka paljastavat yllättäviä tosiseikkoja maailmasta. Nat Geon Outoa mutta totta! -ohjelmaa juontava tieteeseen hurahtanut parivaljakko viihdyttää ja opettaa lapsia studiossa ja kentällä. Outoa mutta totta! yhdistää taiteen, askartelun, hämmästyttävät faktat ja viihdyttävän tavan tutustua asioihin. Ohjelmassa etsitään dinosauruksen fossiileja ja tutustutaan lentokoneisiin. Mitkään aiheet eivät ole poissuljettuja. Outoa mutta totta! tutkii kaikkia niitä outoja ja ihmeellisiä tapoja, joilla maailma toimii.
Charlie ja Carly lähtevät New Yorkiin katsomaan sisätiloissa sijaitsevaa vertikaaliviljelmää.