Mayans M.C.
Ezekiel "EZ" Reyes on juuri liivinsä saanut Mayans M.C:n jäsen, jonka on luotava itselleen uusi identiteetti pikkukaupungissa, jossa hän oli aikoinaan menestyvänä nuorena kosketusetäisyydellä amerikkalaisesta unelmasta.
Huumekanavan takaisin hallintaansa haluava Mayans alkaa tehdä uudenlaista kauppaa.
Sonsin ja Mayansin välisen sodan eskaloituessa kerhot ottavat yhteen taistelussa kuolemaan asti.