5 Seconds of Summer - So Perfect
Sydneyn vaatimattomista oloista maailman stadioneille – tämä on 5 Seconds of Summerin tarina. Seuraa Luken, Michaelin, Calumin ja Ashtonin rakettimaista nousua tuntemattomuuksista megatähdiksi ja näe, kuinka he todistavat olevansa enemmän kuin vain tavallinen poikabändi.