The Valet
Maailmankuulua elokuvatähteä, Oliviaa, odottaa PR-katastrofi, kun paparazzi nappaa hänestä valokuvan naimisissa olevan rakastajansa, Vincentin, kanssa. Uuttera parkkipoika Antonio esiintyy sattumalta samassa valokuvassa, ja hänet värvätään esiintymään hämäykseksi Olivian uutena poikaystävänä. Tämä juoni Olivian kanssa sysää Antonion parrasvaloihin ja odottamattoman kaaoksen keskelle.
Maailmankuulua elokuvatähteä, Oliviaa (Samara Weaving), odottaa PR-katastrofi, kun paparazzi nappaa hänestä valokuvan naimisissa olevan rakastajansa, Vincentin (Max Greenfield), kanssa. Uuttera parkkipoika Antonio (Eugenio Derbez) esiintyy sattumalta samassa valokuvassa, ja hänet värvätään esiintymään hämäykseksi Olivian uutena poikaystävänä. Tämä juoni Olivian kanssa sysää Antonion parrasvaloihin ja odottamattoman kaaoksen keskelle. Tässä "kala kuivalla maalla" -tyylin romanttisessa komediassa kahden maailman ja kulttuurin törmääminen saa sekä Olivian että Antonion alkamaan nähdä itsensä selkeämmin kuin koskaan aiemmin. Tämä Richard Wongin ohjaama, Rob Greenbergin ja Bob Fisherin kirjoittama luomus on ranskalaisen menestyselokuvan englanninkielinen uusintaversio.