D23 Horizons: Disney Experiences Showcase
Tutustu Disney Experiencesin tulevaisuuteen Neil Patrick Harrisin seurassa D23: The Ultimate Disney Fan Event -tapahtumassa, jossa Imagineers-asiantuntijat, tarinankertojat, taiteilijat ja innovaattorit kertovat tulevien projektien luovasta visiosta. Luvassa on kurkistuksia kulissien taakse, erikoisesityksiä, jännittäviä julkistuksia sekä yllätyksiä.