Lucky Luke
Lucky Luke, yksinäinen pyssysankari, joutuu auttamaan nuorta Louisea, joka etsii kadonnutta äitiään. Yhdessä he kohtaavat villin lännen vaarat, tekevät yhteistyötä vanhojen liittolaisten, kuten Daltonien tai Billy the Kidin, kanssa - ja opettelevat tulemaan toimeen. Tämä tehtävä saattaa paljastaa paljon suuremmankin uhkan ja johtaa Luken oman legendansa juurille.
Tässä upouudessa sarjassa Lucky Luke, legendaarinen yksinäinen cowboy, joutuu auttamaan 18-vuotiasta Louisea, joka on sekä hellyttävä että arvaamaton. Yhdessä he lähtevät etsimään Louisen äitiä, joka on kadonnut salaperäisesti... ja samalla he tutkivat salaliittoa, joka saattaa muuttaa Yhdysvaltain historian! Keskellä kaksintaisteluja, takaa-ajoja, hurjia tällejä ja yllättäviä liittolaisia, kuten Daltonit, Billy the Kid tai Calamity Jane, erikoinen kaksikkomme saa huomata, ettei suurin haaste ole Amerikan pelastaminen... vaan yhteistyö. Jännittävä seikkailu, jossa mies, joka ampuu varjoaan nopeammin, joutuu kohtaamaan menneisyyden haamut ja oman legendansa alkuperän.
Lucky Luke tapaa Louisen, pelottoman tytön, joka syyttää Lukea äitinsä sieppaamisesta.
Luke ja Louise löytävät ihmisen, joka näki Charlien viimeisenä elossa: Joe Daltonin.
Luke, Joe ja Louise etsivät Charlieta sokkelomaisesta kultakaivoksesta, joka ei ole enää autio.
Luke, Charlie ja Louise soluttautuvat juhliin paljastaakseen Zeen salamurhajuonen.
Pelastaakseen Lincolnin Zeen kynsistä Luken pitää kohdata menneisyytensä synkin haamu.