Death of a Gentleman
Kaksi krikettitoimittajaa ryhtyy tutkimaan Test-kriketin tulevaisuutta, peläten lajin arvostetuimman muodon rappeutuvan. Matkan varrella he paljastavat huolestuttavan salaliiton, joka ulottuu kriketin hallinnon ja politiikan korkeimmille tasoille uhaten koko lajin koskemattomuutta.