Keppi
Aava haluaisi koiran. Hänen isänsä asettaa oudoksi ehdoksi, että Aavan on kävelytettävä keppiä kahden viikon ajan. Ajan myötä Aava kiintyy keppiin yhä enemmän, mutta samalla hänen vanhempiensa välit kiristyvät. Äiti näkee isän haasteen yrityksenä välttää vastuunottoa. Vanhempien välit kiristyvät, mikä vaikuttaa yllättävästi Aavankin elämään.
Nuori Aava unelmoi koirasta. Hänen epäileväinen isänsä keksii tehtävän, jolla Aavan vastuunottoa voi testata: jos Aava onnistuu kävelyttämään keppiä kahden viikon ajan, hän saa koiran. Aavan ottaessa haasteen vastaan hän alkaa kiintyä keppiin yhä enemmän. Samaan aikaan hänen vanhempiensa välit kiristyvät. Äidin mielestä isän ratkaisu on yritys välttää vastuuta, ja perheen ongelmat alkavat nousta pintaan. Lopulta vanhemmat ottavat yhteen tavalla, jonka vaikutukset ulottuvat Aavankin elämään.