Tron
Kun loistava videopelien tekijä (Jeff Bridges) hakkeroi entisen työnantajansa päätietokonetta, hänet imaistaan sisään hämmästyttävään digitaaliseen maailmaan ja hänestä tulee osa itse suunnittelemaansa peliä. Tämä on eeppinen seikkailu, josta kaikki nauttivat!