State of the Union
Seuraamme Louisen ja Tomin tapaamisia pubissa ennen heidän viikoittaisia terapiatapaamisiaan. Hiljattain erilleen muuttanut pariskunta valmistautuu alkoholin avulla ensitapaamiseensa terapeuttinsa kanssa, kun esiin nousee vihjeitä siitä, mikä on aiheuttanut erimielisyyksiä heidän liitossaan: syrjähyppy.