Life and Beth
Bethin elämä näyttää hienolta paperilla. Hän tienaa hyvin viinien jakelijana, hänellä on menestyvä poikaystävä, ja hän asuu Manhattanilla. Kun äkillinen tapahtuma pakottaa Bethin kohtaamaan menneisyytensä, hänen elämänsä muuttuu pysyvästi. Takaumina nähtävien muistojen kautta Beth alkaa ymmärtää, kuinka hänestä tuli sellainen kuin hän on, ja myös millaiseksi hän haluaa tulla – suurempaa, rohkeampaa, aidompaa elämää eläväksi.