The Night
Veronican ja Saran odottamaton kohtaaminen hiljaisena talviyönä rannikkokaupungin kaduilla muuttaa heidän elämänsä lopullisesti. Tämä jännittävä psykologinen trilleri kietoo yhteen heidän salaisuutensa, valheensa ja pelkonsa, ja seurauksena on järkyttävä lopputulos.