Loistavat naapurit
Matthew Broderick ja Danny DeVito pistävät joulun hyrskynmyrskyn hillittömän hauskassa komediassa. Buddy on päättänyt päättää naapurinsa Steven valtakauden kaupungin ’joulun kuninkaana’ ja päällystää talonsa niin valtavalla jouluvalomerellä, että se näkyisi avaruuteen asti! Kun naapurusten vaimot ystävystyvät ja lapsetkin seuraavat esimerkkiä...