Predator – saalistaja
Suorittaessaan tehtävää keskiamerikkalaisessa viidakossa majuri Dutch Schaeferin (Arnold Schwarzenegger) johtama joukko kommandoja päätyy hurjan avaruudesta tulleen soturin saalistuksen kohteiksi.
Majuri Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) johtaa armeijan kokenutta pelastusyksikköä, joka etsii sissien vangitsemia liittolaisia latinalaisamerikkalaisesta viidakosta. Vaikka tehtävä aluksi vaikuttaa onnistuneen, äkkiä alkaa tapahtua jotain kauhistuttavaa ja selittämätöntä: miehiä alkaa tappaa yksitellen armoton, näkymätön, näennäisen pysäyttämätön avaruudesta tullut vihollinen.