101 dalmatialaista
Walt Disneyn alkuperäisklassikko on viehättänyt katsojia jo sukupolvien ajan vastustamattomien häntää heiluttavien tähtiensä, mieleenpainuvan tarinansa ja upean huumorinsa ja seikkailujensa ansiosta. Cruella De Vil, Disneyn pöyristyttävin konna, panee seikkailun pyörät pyörimään kaapatessaan kaikki Lontoon dalmatialaispennut, myös Pongon ja Perditan 15 pentua. "Hämyhaukun" voimalla Pongo johtaa sankariköörin dramaattisen tehtävään pelastaakseen kaikki pennut. Sisältää tupakkatuotteita.