12 Rounds
Kovan etsivän täytyy selvitä sarjasta melkein mahdottomia pulmia ja tehtäviä pelastaakseen tyttöystävänsä hengen ja päihittääkseen vankilasta paenneen rikollisneron.
Etsivä Danny Fisher kokee elämänsä pahimman päivän, kun hänen rikollinen verivihollisensa pakenee vankilasta ja alkaa toteuttaa kostoaan pakottamalla Dannyn selviämään sarjasta melkein mahdottomia pulmia ja tehtäviä pelastaakseen tyttöystävänsä hengen.