9/11 Firehouse
Tämä on inspiroiva tarina New Yorkin kaksoistornien varjossa eläneiden ja työskennelleiden pelottomien palomiesten sankaruudesta ja uhrauksista. He riskeerasivat oman henkensä pelastaakseen muita.
Tämä on inspiroiva tarina New Yorkin kaksoistornien varjossa eläneiden ja työskennelleiden pelottomien palomiesten sankaruudesta ja uhrauksista. 9/11-paloasema seuraa Ten Housea, paloasemaa World Trade Centerin vieressä, kuten myös veljeyttä ja sidettä näiden palomiesten välillä. He riskeerasivat oman henkensä pelastaakseen muita. Ten Housen palomiehet olivat ensimmäisinä menossa sisälle ja viimeisinä tulossa ulos, kun kaksi lentokonetta iskeytyi World Trade Centerin kaksoistorneihin kaksitoista vuotta sitten. Tämä havahduttava dokumentti kertoo heidän uskomattoman, sydäntäsärkevän tarinansa haastattelujen ja itse paikan päällä kuvatun arkistomateriaalin avulla.