Slaying the Badger
Ennen Lance Armstrongia oli Greg LeMond, joka oli ensimmäinen ja aikansa ainut amerikkalainen Ranskan ympäriajon voittaja. Tässä kiehtovassa elokuvassa LeMond muistelee käänteentekevää vuoden 1986 Ranskan ympäriajoa ja myrkylliseksi äitynyttä kilpailuaan ystävänsä, tallikaverinsa ja mentorinsa, Bernard Hinaultin, kanssa. Ranskan ympäriajon hallitseva mestari ja säälimätön kilpailija, "mäyräksi" kutsuttu Hinault, lupasi auttaa LeMondin ensimmäiseen voittoonsa vastapalveluksena siitä, että LeMond oli tukenut häntä edellisvuonna. Mutta urheilulajissa, jonka väitetään olevan tiimityötä, todellisuudessa jokainen tavoittelee omaa etuaan.