Akun koirapesula
Aku houkuttelee Plutoa kokeilemaan koiranpesukonettaan kumiluun avulla. Kun luu koituu ongelmaksi Plutolle, Aku yrittää kissalelua, mutta putoaakin itse pesukoneeseen kuurattavaksi ja kuivumaan ripustettavaksi.