Ojenna auttava tassu
Mikin kissanpennulle kateellisen Pluton oma paholainen ja enkeli riitelevät, pitäisikö Pluton pelastaa kissa kaivosta.
Mikin kissanpennulle kateellisen Pluton oma paholainen ja enkeli riitelevät, pitäisikö Pluton pelastaa kissa kaivosta. Kun Enkeli-Pluto voittaa, Pluto saa sankarin kohtelun. Lopulta Pluto ja kissanpentu ystävystyvät.