Armageddon
Kun NASAn johtaja tajuaa, että Texasin kokoinen meteori uhkaa tuhota maapallon 18 päivän kuluttua, hänellä on vain yksi vaihtoehto: lennättää joukko karskeja öljynporaajia asteroidille pudottamaan ydinlataus sen sydämeen.