Assembled: The Making of Echo
Kurkista kulissien taakse ja tule seuraamaan, kuinka Maya Lopezin oma uraauurtava sarja tehtiin. Katso, kuinka tuotanto näki paljon vaivaa kuvatakseen kuuroutta aidolla tavalla ja alkuperäisamerikkalaisten kulttuuria todenmukaisesti. Katso, kuinka voimakas näyttelijä Vincent D'Onofrio herätti hirviömäisen Kingpinin jälleen henkiin. Kaikkea tätä ja paljon muuta tarjoaa Assembled: The Making of Echo.
Sydänmailla syntyneen ja asfalttiviidakossa kasvaneen Maya Lopezin ei ollut tarkoitus olla paha - hänellä vain ei ollut muuta vaihtoehtoa. Kurkista Assembled-jakson kanssa Mayan oman, uraauurtavan Echo-sarjan kulissien taakse. Tule seuraamaan, kuinka näyttelijät ja kuvausryhmä opettelivat amerikkalaista viittomakieltä saadakseen aikaan inklusiivisemman ja esteettömämmän kuvausympäristön. Katso, kuinka elokuvantekijät näkivät paljon vaivaa kuvatakseen Amerikan alkuperäiskansan kulttuuria todenmukaisesti ja ilman temppuja ja katso, kuinka voimakas näyttelijä Vincent D'Onofrio herätti hirviömäisen Kingpinin jälleen kerran henkiin. Lopuksi pääsemme seuraamaan eturiviltä, kuinka Marvel Studios ja choctaw-kansat tekivät ensimmäistä kertaa yhteistyötä pow-wow'n merkeissä.