Loki
Marvel Studiosin ketterä roisto Loki (Tom Hiddleston) jatkaa petkuttajajumalana uudessa sarjassa, joka jatkaa Avengers: Endgamen tarinaa. Kate Herron on ohjaaja ja Michael Waldron on pääkäsikirjoittaja.