Bao
Eräs kiinalainen äiti on alakuloinen, kun hänen aikuinen poikansa lähtee pois kotoa. Hänelle tarjoutuu uusi mahdollisuus vanhemmuuteen, kun yksi hänen valmistamistaan mykyistä herää henkiin. Pian hänelle kuitenkin selviää, että mikään ei pysy ikuisesti pienenä ja söpönä.