Bin Laden's Hard Drive
Taannoin salaisuusluokituksesta poistetut kovalevyt, jotka otettiin talteen rakennuskompleksista, jossa Osama bin Laden tapettiin, tarjoavat paljastavan katsauksen hänen yksityiselämäänsä. Asiantuntijat käyvät läpi 470 000 digitaalista tiedostoa kartoittaakseen joukkomurhaajan mieltä. Tutustu hänen ristiriitaiseen henkilökohtaiseen psykologiaansa, suhteeseensa sukuunsa ja uskontoonsa sekä väkivaltaiseen, tuhoisaan perintöönsä.