Mafia Confidential
Totò Riina oli epäilemättä kaikkien aikojen julmimpia ja häikäilemättömimpiä mafiapomoja. Hän oli jopa lempinimiään "Hirviö" ja "Pomojen pomo" pahempi. Tämä kiehtova uusi henkilökuva käy läpi hänen elämänsä: syntyminen köyhiin oloihin, rikosten ja murhien kautta Cosa Nostran pomoksi päätyminen, hänen vangitsemisensa vuonna 1993 ja kuolema vankilassa vuonna 2017. Pääkohtia ja tapahtumia hänen elämässään käyvät läpi ihmiset, jotka tunsivat tai pelkäsivät häntä tai taistelivat häntä vastaan. Näihin lukeutuvat vanhempi syyttäjä, joka johti valtion ja mafian välisiä neuvotteluja, hänen läheinen apulaisensa ja uskottu kuskinsa, etsivä, hänen kohteekseen joutunut naisvalokuvaaja sekä erään hänen uhrinsa vaimo.