Black Widow
Natasha Romanoff eli Musta Leski kohtaa elämänsä synkän osan, kun hänen menneisyyteensä liittyvä vaarallinen salaliitto nostaa päätään. Natashaa jahtaavat voimat tekevät kaikkensa tuhotakseen hänet, ja Natashan on käsiteltävä menneisyyttään vakoojana ja sen myötä rikkoutuneita ihmissuhteita ajalta ennen Kostajiin liittymistä.
Marvel Studiosin toiminnantäyteisessä vakoilutrillerissä "Black Widow" Natasha Romanoff eli Musta Leski kohtaa elämänsä synkän osan, kun hänen menneisyyteensä liittyvä vaarallinen salaliitto nostaa päätään. Häntä jahtaavat voimat tekevät kaikkensa tuhotakseen hänet, ja Natashan on käsiteltävä menneisyyttään vakoojana ja sen myötä rikkoutuneita ihmissuhteita ajalta ennen Kostajiin liittymistä. Scarlett Johansson palaa rooliinsa Natashana/Mustana Leskenä, Florence Pugh esittää Yelenaa, David Harbour on Alexei/ Punainen vartija, ja Rachel Weisz on Melina. "Musta Leski" on Marvel Cinematic Universen neljännen vaiheen ensimmäinen elokuva, ja sen on ohjannut Cate Shortland ja tuottanut Kevin Feige.