Viidakkokirja
Lähde seikkailulle Mowglin kanssa, kun hän kulkee viidakon halki ihmisten kylään Bagheera-pantterin kanssa. Matkan varrella hän tapaa erityisiä ystäviä, mukaan luettuna rakastettava Baloo-karhu, joka opettaa Mogwlille karhun elämän periaatteita ja ystävyyden merkityksen.
Koe laulujentäyteinen ystävyyden, hauskuuden ja seikkailun juhla, joka oli viimeinen elokuva, joka sai Walt Disneyn henkilökohtaisen kosketuksen. Lähde jännittävälle, seikkailuntäyteiselle matkalle Mowgli-pojan kanssa, kun tämä suunnistaa metsän halki ihmisten kylään Bagheeran, viisaan pantterin kanssa. Matkan varrella hän tapaa jatsahtavan kuningas Louien, hypnoottisen Kaa-käärmeen ja rakastettavan sekä huolettoman Baloo-karhun, joka opettaa Mowglille karhunelämän perusteet ja ystävyyden todellisen merkityksen.