Viidakkokirja
Kun pelottava Shere Khan -tiikeri uhkaa häntä, susilauman viidakossa kasvattama ihmisenpentu Mowgli joutuu hylkäämään ainoan koskaan tuntemansa kodin ja lähtemään kiehtovalle itsensä löytämisen matkalle.