Cordoban maanalaiset salaisuudet
National Geographic seuraa arkeologia ja tutkijaa Fabio Amadoria, kun hän yrittää paljastaa yli 2000 vuotta vanhan Cordoban kaupungin nykyisten katujen alle hautautuneet muinaiset salaisuudet. Fabio työskentelee arkeologien ja historioitsijoiden kanssa ja yhdessä he käyttävät uusinta teknologiaa paljastaakseen Cordoban unohdetun menneisyyden.