Deadpool
Marvelin epätavallisimpaan antisankariin perustuva elokuva kertoo hänen syntytarinansa. Aiemmin erikoisjoukkojen agenttina toiminut Wade Wilson ryhtyi sittemmin palkkasoturiksi. Kokeellinen hoito antaa hänelle nopeasti toimivan paranemisvoiman, ja hän omaksuu alter egon nimeltä Deadpool. Uusilla kyvyillään ja synkällä, kierolla huumorintajulla aseistettu Deadpool jahtaa hänen elämänsä melkein tuhonnutta miestä.