Neropatin Päiväkirja
Hulvattoman hauska menestyskirja herää eloon tässä perhekomediassa! Greg Heffleyllä on edessään paljon isoja asioita, mutta ensin on selvittävä hengissä pelottavimmasta ja nöyryyttävimmästä kokemuksesta lapsen elämässä: yläasteesta. Se ei tule olemaan helppoa, kun otetaan huomioon se, että ympäriltä löytyy pisamanaamaisia ääliöitä, kiusaajia ja homeisia juustoviipaleita!