Disneynature: Delfiiniriutta
Elokuva on kunnianosoitus suurenmoiselle ja hiljaiselle vedenalaiselle maailmalle, jonka ekosysteemit ovat käsittämättömän monitahoisia ja haavoittuvaisia. Saamme seurata Echon, nuoren delfiinin, elämää parvessaan. Sen täytyy opetella selviytymistaitoja peräti viisi vuotta ennen kuin se on valmis ankaraan merielämään. Delfiinien maailma on myös meidän maailmamme.