Hansu käy kylässä
Aku Ankan ahmattimainen serkku Hansu Hanhi tulee vierailulle ja käytännöllisesti katsoen syö koko talon tyhjäksi. Kun suora lähestymistapa kyltymättömästä kyläilijästä eroon pääsemiseksi ei toimi, Aku turvautuu epätoivoisiin keinoihin saadakseen hänet häipymään.