Akun koirapesula
Aku houkuttelee Plutoa kokeilemaan koiranpesukonettaan, mutta joutuukin itse kuuratuksi ja ripustetuksi kuivumaan.
Aku houkuttelee Plutoa kokeilemaan koiranpesukonettaan kumiluun avulla. Kun luu koituu ongelmaksi Plutolle, Aku yrittää kissalelua, mutta putoaakin itse pesukoneeseen kuurattavaksi ja kuivumaan ripustettavaksi.