The Last King of Scotland
Tämä vaikuttava trilleri kuvaa Ugandaa Idi Aminin hullun diktatuurin alla ja sekoittaa oivasti faktoja ja fiktiota luodakseen nykymaailmaa puhuttelevan tarinan.