Howard
“Howard” on loistavan lyyrikon Howard Ashmanin kertomaton tarina. Hän sanoitti Disney-klassikoita, kuten “Aladdin”, “Kaunotar ja hirviö” ja “Pieni merenneito”, ja loi myös muun muassa “Little Shop of Horrors” -musikaalin. Aiemmin näkemätöntä arkistomateriaalia sisältävä dokumentti tutkii Howardin matkaa muutaman kaikkien aikojen suosituimman perhe-elokuvan sanoittajaksi.