Elephant
Afrikannorsu Shani ja sen vilkas poika Jomo lähtevät esi-isiensä jalanjäljille laumansa kanssa. Norsut matkaavat satoja kilometrejä Kalaharin aavikon halki Okavangon suistolta Sambesijoelle. Laumaa johtaa matriarkka Gaia. Ajoittainen sietämätön kuumuus, ravinnon niukkuus ja saalistajat tekevät matkasta haastavan, kun lauma kulkee esi-isiensä jalanjäljissä kohti paratiisia.