Eternals
Marvel Studiosin Eternals kertoo avaruudesta kotoisin olevasta ikuisten sankarien ryhmästä, joka on suojellut maapalloa ammoisista ajoista lähtien. Ikuiset luulivat hävittäneensä hirviömäiset deviaanit, mutta kun olennot palaavat yllättäen, he joutuvat kokoamaan rivinsä puolustaakseen jälleen kerran ihmiskuntaa.
Marvel Studiosin Eternals toivottaa tervetulleeksi jännittävän uuden supersankaritiimin Marvel Cinematic Universeen. Eeppinen tarina, joka kattaa tuhansia vuosia, seuraa tähtien takaisten kuolemattomien sankarien ryhmää, joka on suojellut ihmiskuntaa aikojen alusta asti. Deviaanit, ihmiskunnan vanhimmat viholliset, palaavat salaperäisesti, joten ikuisten täytyy tulla esiin varjoista ja liittyä uudelleen yhteen puolustamaan Maan asukkaita.