Hessu Hopo – rampin rämäpää
Luvassa on extreme-urheilua ja vapaata elämää, kun Max lähtee yliopistoon. Hessu kuitenkin ikävöi Maxia niin paljon, että hän menettää työnsä ja päättää viimeistellä opintonsa Maxin ja tämän ystävien rinnalla. Kun Hessu yrittää päästä lähemmäs Maxia, heidän molempien täytyy mennä äärimmäisyyksiin oppiakseen, miten elää omaa elämäänsä…yhdessä.