The Three Caballeros
Kun Aku Ankka, Jose Carioca ja Panchito perivät maagisen atlaksen, tämä trio matkustaa maailman ympäri taistellen myyttisiä hirviöitä vastaan kolmena caballerona.
Aku Ankka, Jose Carioca ja Panchito ovat kolme caballeroa! Tämä kompuroiva sankarikolmikko ryhtyy auttamaan mahtavaa Xandraa, seikkailun jumalatarta, estääkseen muinaisen velhon pahanilkiset maailmanvalloitussuunnitelmat! Tämä velho on Hirmusotka, joka matkustaa varakkaan apurinsa, Hansulan, kanssa maailman yliluonnollisen voiman paikoille, Egyptin pyramideille, Englannin Stonehengeen, Himalajan Shangri-Lahan ja moneen muuhun paikkaan yrittäessään hyväksikäyttää niiden uskomattomia voimia. Mutta Xandralla on taikakirja, Ihmeiden atlas, joka voi kuljettaa hänet ja caballerot myös näihin paikkoihin, ja kun hyvä ja paha kohtaavat näissä mystisissä pisteissä, niin silloin kipinöi! Matkan varrella he kohtaavat lohikäärmeitä, peikkoja ja jopa itse Kuoleman! Tarina on niin uskomaton, että sitä voi kutsua vain nimellä Kolmen caballeron legenda!