The Making of Thor: Love and Thunder
Liity Taika Waititin, Chris Hemsworthin, Christian Balen, Tessa Thompsonin ja Natalie Portmanin kaltaisten seuraan heidän paljastaessaan Thor: Love and Thunderin teon salaisuuksia. ASSEMBLEDIN syväluotaavat näyttelijöiden ja tekijöiden haastattelut sekä kuvauspaikoilta ja muualta kuvattu ennennäkemätön aineisto nostavat esiripun neljännen ukkosenjumalasta kertovan elokuvan yltä.
Liity Taika Waititin, Chris Hemsworthin, Christian Balen, Tessa Thompsonin ja Natalie Portmanin kaltaisten seuraan heidän paljastaessaan Thor: Love and Thunderin teon salaisuuksia. ASSEMBLEDIN syväluotaavat näyttelijöiden ja tekijöiden haastattelut sekä kuvauspaikoilta ja muualta kuvattu ennennäkemätön aineisto nostavat esiripun neljännen ukkosenjumalasta kertovan elokuvan yltä. Kuule, mikä sai Natalie Portmanin palaamaan sarjaan sekä mitä häneltä vaati muuttua fyysisesti Mahtavaksi Thoriksi. Näe myös, miten Chris Hemsworth kasvatti lihaksiaan entisestään ja muuntautui massiivisimmaksi ja lihaksikkaimmaksi elokuvissa koskaan nähdyksi Thoriksi. Vietä aikaa maskeeraustuolissa Christian Balen seurassa ja kuule, miten legendaarinen näyttelijä oli olennainen osa Gorr Jumalanteurastajan karmaisevan ulkoasun yksityiskohtien luontia aina kynsien pituuteen asti. Koe Love and Thunderin lukuisten muiden maailmojen hämmästyttävät kuvauspaikat, mukaan lukien Häpeän Kuu, jossa käytettiin täysin uutta elokuvausteknologiaa, joka mullistaa koko alan vielä lukuisiksi vuosiksi. Näe Thorin nerokkaat meikaajat ja tehostevelhot työssään heidän luodessaan elokuvan lukuisia jumalia ja hirviöitä - ja nauttiessaan Russel Crowen Zeun kepposista kulisseissa. Kaikki tämä ja vielä enemmän odottaa katsojiaan dokumentissa ASSEMBLED: The Making of Thor: Love and Thunder.