Hai vs. valas
Etelä-Afrikassa mebiologi Ryan Johnsonin tavanomainen dronella tehtävä tutkimus muuttuu, kun hän kuvaa valkohain hyökkäävän ryhävalaan kimppuun ja hukuttuavan tämän. Tämä muuttaa täysin hänen näkemyksensä eläimestä, jota hän on tutkinut koko ikänsä. Ymmärtääkseen tapahtuneen, Ryan seuraa ryhävalaiden muuttoa ja kartoittaa heikkoja kohtia. Hän tarkastelee myös valkohaita uudesta kulmasta. Kuin valkohaista tuli valaiden tappaja.