Valtavat Vasarahait
Tri Neil Hammerschlag ja hänen tutkijaryhmänsä ryhtyvät hankkimaan lisätietoa tästä salaperäisestä haista ja etsimään niistä vaikeimmin tavoiteltavaa, massiivista isovasarahaita.
Tri Neil Hammerschlag ja hänen tutkijaryhmänsä ryhtyvät hankkimaan lisätietoa tästä salaperäisestä haista ja etsimään niistä vaikeimmin tavoiteltavaa, massiivista isovasarahaita, joka saattaa kasvaa kuusimetriseksi ja 450-kiloiseksi.