Hidden Figures - varjoon jääneet
Ällistyttävä ja inspiroiva tositarina kolmesta NASA:ssa työskennelleestä naisesta, joilla oli ratkaiseva rooli astronautti John Glennin historiallisessa laukaisemisessa kiertoradalle.
Ällistyttävä, ennen kertomaton tositarina Katherine Johnsonista (Taraji P. Henson), Dorothy Vaughanista (Octavia Spencer) ja Mary Jacksonista (Janelle Monae) – NASA:ssa työskennelleistä huippulahjakkaista afroamerikkalaisnaisista, jotka toimivat aivoina yhdelle historian suurimmista operaatioista: astronautti John Glennin laukaisemiselle kiertoradalle. Uskomaton saavutus sähköisti koko maailman ja inspiroi usean sukupolven suuria unelmia.